بهترین زمان مصرف پروتئین وی

بهترین زمان مصرف پروتئین وی

بهترین زمان مصرف پروتئین وی

پیش از آنکه بخواهید اقدام به مصرف پروتئین وی نمایید، آیا از خودتان پرسیده اید که بهترین زمان مصرف پروتئین وی چه زمان است؟ آیا این نوع پروتئین تنها برای عضله سازی مصرف می شود یا می توان با استفاده از آن به مزایای دیگری هم دست یافت؟ ورزشکاران و بدنسازان پیش از آنکه بخواهند اقدام به مصرف پروتئین یا کراتین نمایند، باید ابتدا زمان درست مصرف آن را مشخص کنند. 

اگر ما به عنوان ورزشکاران حرفه ای بدانیم که باید پروتئین وی را چه زمانی مصرف کنیم، مسلما می توانیم در کنار بهبود سلامت بدن، به مزایای دیگری هم دست یابیم. این مکمل خوراکی که به صورت پودر بوده و در طعم های متنوعی تولید می شود، بهترین انتخاب برای ترمیم و رشد عضلات است. برخی معتقدند که زمان مناسب برای استفاده از این مکمل، پیش از آغاز تمرینات ورزشی است؛ اما باید ببینیم آیا این مسئله درست است؟

بهترین زمان مصرف پروتئین وی برای چربی سوزی

پروتئین وی بهترین مکملی است که می تواند به از دست دادن چربی بدن کمک کرده و کاهش وزن را به همراه داشته باشد. اگر شما با هدف کاهش وزن و چربی سوزی اقدام به استفاده از این مکمل می نمایید، باید بدانید که بهترین زمان مصرف آن، پیش از شروع تمرینات ورزشی است. البته اگر مکمل وی را صبح استفاده کنید هم، تاثیر چربی سوزی خوبی خواهد داشت. 

در این حالت شما اشتهای خود را از دست می دهید و در طول روز کمتر به سراغ مصرف مواد غذایی می روید. باید میزان مصرف مکمل وی را مطابق با دستورالعملی که بر روی بسته بندی آن نوشته شده است استفاده کنید. همچنین می توانید از مربی خود مشاوره دریافت کنید که برای چربی سوزی چه میزان مکمل وی در روز باید مصرف شود. 

مشاهده  مکمل پمپ بهتر است یا کراتین|همراه با بایدها و نبایدها!!!
طریقه مصرف پروتئین وی برای کاهش وزن

بهترین زمان مصرف پروتئین وی و کراتین

 

پروتئین وی و کراتین، هر دو مکمل های مناسبی برای عضله سازی بدنسازان هستند که با یکدیگر تفاوت هایی دارند. با این حال بیشتر ورزشکاران حرفه ای کراتین و پروتئین وی را در برنامه غذایی خود قرار می دهند. خرید کراتین بدنسازی به ورزشکاران این امکان را می دهد که قدرت و کارایی عضلات خود را افزایش دهند؛ مخصوصا زمانی که عضلات با مصرف پروتئین وی ساخته و حفظ می شوند. 

از آنجایی که کراتین و مکمل وی کاربردهای مختلفی برای بدن دارند، باید در زمان های مناسب به خود نیز مورد استفاده قرار گیرند. مثلا بهترین زمان برای استفاده از مکمل وی، پس از تمرین به منظور ریکاوری عضلات، پیش از خواب برای حفظ عضلات و پیش از تمرین برای ترمیم و رشد عضلات است. در حالی که بهترین زمان برای مصرف کراتین، 30 دقیقه قبل از آغاز تمرین است. اگر این دو مکمل با یکدیگر ترکیب شده و مورد استفاده قرار گیرند، بدون شک تاثیرگذاری بهتری خواهند داشت. 

بهترین زمان مصرف پروتئین وی برای حجم

اگر به دنبال افزایش حجم عضلات خود هستید، باید در زمان های مختلفی از روز اقدام به مصرف پروتئین وی نمایید. البته زمان طلایی و نتیجه بخش نیز در طول روز وجود دارد که بهترین زمان مصرف پروتئین وی برای حجم خواهد بود. بهتر است مصرف این مکمل را در این ساعات انجام دهید. اگر شما پس از تمرین پروتئین وی مصرف کنید، عضلات شما بازسازی خواهند شد. 

مشاهده  مکمل های بدنسازی را به چه صورت و در چه زمانی مصرف کنیم؟

در صورتی که مصرف این مکمل را قبل از خواب انجام دهید، بدن شما تمام شب را زمان خواهد داشت تا رشد کرده و عضلات را بازسازی نماید. در انتها نیز مصرف پروتئین وی بعد از بیدار شدن از خواب، کمک می کند تا حجم عضلات شما بهتر افزایش یابد. در کل هر کدام از این زمان ها که اقدام به مصرف مکمل وی نمایید، به نتیجه ای که می خواهید می رسید. در نتیجه عضلات شما بازسازی شده و رشد خواهند یافت. 

جدول ارزش غذایی پروتئین وی 

اگر پروتئین وی را در بهترین زمان مصرف خود مورد استفاده قرار دهید، می توانید از ارزش غذایی این مکمل عالی بدنسازی نهایت بهره را ببرید. طبق جدول زیر، ارزش غذایی مصرف پروتئین وی برابر است با:

ماده غذاییمقدار
کلسیم 94.7 میلی گرم
پروتئین 20 گرم
کربوهیدرات5 گرم
آهن0 میلی گرم
شکر3.5 گرم
سدیم140 میلی گرم
فیبر1 گرم

 

از این رو مصرف هر اسکوپ 28 گرمی از پروتئین وی، 80% پروتئین و 20% کربوهیدرات را بدون هیچ میزان چربی وارد بدن شما می کند.

مشاهده  پروتئین وی را با چی بخوریم؟

آیا ساپ اسپورت پروتئین وی را به فروش می رساند و در سبد محصولات خود دارد؟ 

فروشگاه اینترنتی ساپ اسپورت، به عنوان بهترین عرضه کننده مکمل ها در کشور، تمامی مکمل های مورد نیاز شما را عرضه می کند. می توانید به راحتی هر آنچه نیاز دارید را از طریق این فروشگاه اینترنتی خریداری کنید.

اگر نگران بالا بودن قیمت مکمل بدنسازی هستید، باید به شما بگوییم ما در ساپ اسپورت انواع محصولات و مکمل ها را با مقرون به صرفه ترین قیمت به شما عرضه می کنیم. تنها کافیست از محصولات متنوع موجود در فروشگاه بازدید کنید. با مقایسه قیمت آنها با دیگر فروشگاه ها متوجه خواهید شد که خرید از ما بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شما همچنین می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و در مورد نحوه استفاده از مکمل ها و مزایایی آنها نیز اطلاعات دریافت نمایید.

مکمل پروتئین وی چیست؟

نتیجه گیری 

 

همیشه به یاد داشته باشید که ذهن سالم، در بدن سالم است. پس همواره به دنبال این باشید که بهترین مکمل ها، پروتئین ها و ویتامین ها را مصرف کنید تا نیاز بدن خود را در هر زمانی برطرف سازید. بدن شما در زمان انجام تمرینات ورزشی بیشتر به ویتامین، پروتئین و مکمل نیاز خواهد داشت. از این رو بهترین ها را انتخاب کنید و در بهترین زمان آنها را مصرف نمایید. در این صورت می توانید شاهد نتیجه فوق العاده مصرف این مکمل ها بر روی بدن خود باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!