عوارض پروتئین وی

عوارض پروتئین وی+مشاوره خرید

عوارض پروتئین وی

بررسی عوارض پروتئین وی همچون دیگر مکمل ها پیش از مصرف، مسئله مهمی است که باید به آن توجه نمود. پیش از آنکه شما به عنوان ورزشکار بخواهید از این نوع مکمل ها استفاده کنید، باید بدانید که آیا مکمل ها و پروتئین ها از عوارضی هم برخوردارند یا خیر؟ با کسب اطلاعات دقیق و جامع در مورد عوارض احتمالی و مضرات پروتئین وی، شما می توانید میزان نگرانی خود را در زمان مصرف این نوع مکمل، کاهش دهید. 

مهمترین عوارضی که می توانیم برای مصرف پروتئین وی بیان کنیم، عبارتند از: بروز مشکلات گوارشی، بیماری های کلیوی، بیماری های قلبی، آسیب های کبدی و پوکی استخوان. البته مصرف این مکمل می تواند منجر به نقرس، آکنه پوستی، افزایش وزن، افزایش اسیدیته خون و احساس خستگی در بدن نیز شود. این عوارض پروتئین وی به ندرت پیش می آیند، اما کسب اطلاع در مورد آنها و نحوه پیشگیری از بروز آنها می تواند مهم باشد. 

عوارض پروتئین وی روی کلیه

 

اگر از خودتان می پرسید که آیا پروتئین وی ضرر دارد، باید بگوییم در برخی مواقع ممکن است بر روی عملکرد کلیه ها تاثیر منفی بگذارد. پروتئین وی منجر به افزایش اوره پلاسما در بدن شده و کلسیم را از طریق ادرار از بدن خارج می کند. 

این مسئله فشار بسیار زیادی بر روی کلیه ها وارد کرده و حتی احتمال تشکیل سنگ کلیه را نیز افزایش می دهد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی، باید در زمان مصرف پروتئین وی، آب زیادی میل کنید. همچنین مصرف مواد غذایی دارای فیبر هم برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی عالی خواهد بود. 

مکمل پروتئین وی چیست؟

عوارض پروتئین وی برای معده 

از دیگر نمونه عوارض پروتئین وی بعد از مصرف، بروز مشکل در عملکرد سیستم گوارش و معده است. ورزشکارانی که پروتئین وی مصرف می کنند، ممکن است در برخی مواقع با کاهش باکتری های خوب و افزایش باکتری های بد در ناحیه روده خود شوند. این مسئله درد معده و ایجاد یبوست را برای آنها به همراه خواهد داشت. در نهایت نیز ممکن است ورزشکاران با نفخ معده و تشکیل گاز معده مواجه شوند. اگر بعد از مصرف پروتئین وی با مشکل هضم محصولات لبنی و پروتئینی مواجه شدید هم، بدانید که از عوارض مصرف این مکمل است. 

مشاهده  طريقه مصرف گلوتامين در بدنسازی!از سیر تا پیاز!

آیا پروتئین وی عقیم می کند؟

بسیاری از ورزشکاران تازه کاری که در مورد مصرف مکمل ها اطلاعاتی ندارند، ممکن است با ابهامات زیادی مواجه شوند. مثلا ممکن است آنها از ترس عقیم شدن، دست از مصرف پروتئین وی بردارند. باید به این دسته از افراد بگوییم که چنین باوری کاملا اشتباه است. اگر شما زیر نظر مربی اقدام به مصرف مکمل های خوراکی نمایید، با هیچ عوارضی مواجه نخواهید شد. 

در خصوص مصرف پروتئین وی هم باید بگوییم که هیچ شواهد عملی دال بر ایجاد ناباروری بعد از مصرف آن وجود ندارد. از این رو می توانید با اطمینان اقدام به خرید این محصول نموده و آن را مورد استفاده قرار دهید. شما می توانیم با مناسب ترین قیمت پروتئین وی را خریداری کرده و به منظور افزایش حجم عضلات و چربی سوزی بدن خود از آن استفاده نمایید. 

عوارض پروتئین وی برای پوست 

 

این که پروتئین وی ضرر دارد را باید بعد از مصرف مورد بررسی قرار داد؛ زیرا برخی از افراد از حساسیت مصرفی این نوع مکمل ها برخوردارند. به همین دلیل ممکن است بعد از مصرف مکمل وی، بر روی پوست خود آکنه مشاهده کنند. البته باید بگوییم مصرف مکمل وی به تنهایی هیچ نوع مشکلی بر روی پوست ایجاد نمی کند. اینکه برخی با آکنه پوستی مواجه می شوند، حساسیتی است که آنها نسبت به شیر و محصولات لبنی دارند. پس اگر درگیر چنین مشکلی شدید، بهتر است مصرف پروتئین وی را متوقف سازید.

مشاهده  گلوتامین چیست؟|همراه با مشاوره خرید

عوارض پروتئین وی برای خانم ها 

 

مصرف مکمل های پروتئینی همچون مکمل وی در خانم ها، عوارض احتمالی زیادی ایجاد می کند. مثلا ممکن است خانم هایی که درگیر مصرف این نوع مکمل ها می شوند، با اختلال در قاعدگی مواجه شوند. البته این مسئله زمانی رخ می دهد که مصرف مکمل وی توسط آنها در دوزهای غیر مجاز انجام شود. در غیر این صورت خانم ها با هیچ عوارضی بعد از مصرف مکمل وی مواجه نخواهد شد. از دیگر عوارض احتمالی مصرف این نوع مکمل در خانم ها نیز، باید به رشد موهای زائد و ضخیم شدن آنها و ایجاد صدای کلفت اشاره کنیم. 

عوارض پروتئین وی برای سالمندان 

 

با وجود آنکه تاکنون دریافتیم پروتئین وی چه عوارضی دارد، اما باید بگوییم مصرف این نوع مکمل برای سالمندان هیچ ضرری نخواهد داشت. سالمندانی که این نوع مکمل را استفاده می کنند، اگر تمرینات مقاومتی خوبی داشته باشند، می توانند از سارکوپنی یا تحلیل عضلات خود جلوگیری کنند. آنها همچنین می توانند با مصرف این مکمل بدنسازی، فشار خون و بیماری های قلبی – عروقی خود را برطرف کرده و میزان کلسترول خون خود را نیز کاهش دهند. 

آیا پروتئین وی عقیم می کند؟

مصرف زیاد پروتئین وی در بدنسازی چه عوارضی دارد؟

اگر مکمل وی در بدنسازی زیاد مورد استفاده قرار گیرد، می تواند منجر به بروز برخی عوارض شود که متداول ترین این عوارض پروتئین وی، عبارتند از:

  • پوکی استخوان
  • افزایش وزن
  • بیماری های قلبی
  • مشکلات کبدی
  • عدم تعادل تغذیه ای
  • افزایش اسیدیته خون
  • احساس ضعف و خستگی
  • بیماری نقرس
  • مشکلات گوارشی
  • بروز آکنه بر روی صورت و بدن

عوارض پروتئین وی تقلبی 

از آنجایی که مکمل های وی تقلبی از کیفیت پایینی برخوردارند، عوارض بسیاری برای بدن دارند. این نوع مکمل ها در برخی موارد دارای فلزات سنگینی همچون سرب هستند. حتی می توان در آنها فیلرهای غیر استاندارد، قندهای ساده، هورمون ها و استروئیدها را هم مشاهده کرد. از این رو مصرف آنها منجر به بروز مشکلات سلامتی شدید شده و حتی احتمال ریزش مو و لک پوستی هم خواهد بود. 

مشاهده  یا گینر یا پروتئین وی؟ کدام را مصرف کنیم؟

ساپ اسپورت چه نوع پروتئین وی را در سبد محصولات خود دارد؟ 

ساپ اسپورت بهترین فروشگاه اینترنتی مکمل بدنسازی، بهترین نوع پروتئین وی را در اختیار خریداران قرار می دهد مکمل وی عرضه شده در این فروشگاه اصلی بوده و تقلبی نیست. از این رو ورزشکاران می توانند با اطمینان اقدام به خرید این نوع محصول نمایند. شعار ساپ اسپورت، عرضه بهترین محصولات و مراقبت از سلامتی ورزشکاران است. به همین دلیل هم محصولاتی که ما در این فروشگاه عرضه می کنیم، همگی اصل بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند. 

نتیجه گیری 

 

اگر از ترس عوارض پروتئین وی، مصرف این نوع مکمل را کنار گذاشته اید، ممکن است کارتان اشتباه باشد. به این دلیل که شما می توانید بسیاری از عوارض احتمالی که ممکن است بعد از مصرف این مکمل با آن مواجه شوید را، به راحتی برطرف سازید. کافیست زیر نظر مربی مکمل وی را مصرف کنید تا از بروز هر نوع عوارض احتمالی بعد از مصرف جلوگیری نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!