مکمل پمپ چیست و چه فایده ای برای بدنسازان دارد؟

مکمل پمپ چیست و چه فایده ای برای بدنسازان دارد؟

مکمل پمپ چیست و چه فایده ای برای بدنسازان دارد؟

تا امروز افراد زیادی از ما سوال پرسیده اند که به صورت دقیق مهم ترین فواید مکمل پمپ چیست؟ اصلا ما چرا باید این مکمل را هنگام ورزش به کار گیریم؟ به صورت کلی، پمپ یکی از مهم ترین مکمل های به کار رفته در دنیای بدنسازی به حساب می آید که ویژگی های مثبت زیادی را به همراه دارد. با استفاده از این مکمل شما می توانید انرژی و روحیه خود حین تمرین را چند برابر نمایید. جالب است بدانید که این مکمل کیفیت تمرین شما را تا حد قابل توجهی ارتقا می دهد. امروز ما به سوالاتی همچون مکمل پمپ را با چه مکملی مصرف کنیم و مکمل پمپ بهتر است یا کراتین پاسخ خواهیم داد.

مکمل پمپ چیست؟

قبل از پرداختن به فواید مکمل پمپ، بیایید چیستی این محصول را بررسی کنیم. پمپ یکی از مکمل های انرژی زا به حساب می آید که قبل از تمرین مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این مکمل شما می توانید سطح انرژی خود را چند برابر کنید. این کالا روی روحیه ورزشکاران موثر می باشد. مکمل پمپ می تواند روی کیفیت تمرین و روند حجم گیری شما تا حد قابل توجهی تاثیر گذار باشد.

آیا مکمل پمپ و مکمل‌های پیش از تمرین pre-workout یکسان هستند؟

PUMP در دسته مکمل هایی قرار می گیرد که شما باید آنها را قبل از تمرین مصرف کنید. به این دسته بندی از انواع مکمل، Pre-workout گفته می شود. به خاطر داشته باشید که پمپ تنها مکمل قرار گرفته در این زیر شاخه به حساب نمی آید و مکمل های زیادی را می توان قبل از شروع تمرین مصرف نمود.

ویژگی‌ها و خواص مکمل پمپ

دیگر مسئله ای که قبل از پرداختن به فواید مکمل پمپ باید آن را مورد بررسی قرار دهیم به خواص این کالا اشاره دارد. این مکمل محبوب به بدن شما کمک می کند تا مواد مغذی را خیلی بهتر جذب نماید. مکمل پمپ برای دم عضلانی بیشتر مورد استفاده قرار گرفته و روی روحیه و استرس قبل از تمرین موثر خواهد بود.

مشاهده  نحوه مصرف پروتئین وی+مشاوره خرید

مکمل پمپ چیست؟

نحوه عملکرد مکمل پمپ در بدن

ترکیبات به کار رفته در طراحی و ساخت مکمل پمپ، منجر به افزایش سطح اکسید نیتریک در بدن می شود. این مواد رگ های خونی را گشاد تر کرده و باعث افزایش حجم خون ورودی به عضلات می شوند. در نتیجه، با استفاده از این مکمل شما توان، قدرت و انرژی بیشتری خواهید داشت.

آیا قطعا پمپ، کیفیت تمرین را بالا می‌برد؟

قطعا بله! یکی از مهم ترین فواید مکمل پمپ به افزایش کیفیت تمرین اشاره دارد. گاهی اوقات بدن شما به خاطر خستگی یا نداشتن انرژی، از یک جلسه تمرین بازدهی مطلوبی را کسب نمی کند. در این شرایط، شما لزوما باید از انواع پمپ یا مکمل های مشابه آن استفاده نمایید.

 

فواید مصرف مکمل پمپ

با پشت سر گذاشتن مباحث مقدماتی ما بالاخره می توانیم به سراغ فواید مکمل پمپ برویم. به صورت کلی، این محصول روی انرژی موثر است. با استفاده از این کالا شما می توانید توان عضلانی خود را بالا ببرید. پمپ روی تحمل خستگی شما موثر بوده و آن را به تاخیر می اندازد. ترشح انسولین، افزایش قدرت و افزایش میزان خون رسانی به عضلات از جمله دیگر فواید مکمل پمپ به حساب می آیند.

مشاهده  مکمل ماکا اصل

فواید مکمل پمپ

آیا مکمل پمپ باعث برجسته شدن رگ‌ها می‌شود؟

به خاطر داشته باشید که افزایش میزان خون رسانی و گشاد شدن رگ ها، ربطی به نمایان شدن و برجسته شدن آنها ندارد! مکمل پمپ روی ظاهر رگ های بدن تاثیری نخواهد گذاشت! شاید حین تمرین برخی از رگ های بدن شما برجسته شوند ولی پس از تمرین، آنها به حالت عادی باز خواهند گشت.

مقدار و نحوه مصرف مکمل پمپ

طریقه مصرف پمپ بدنسازی خیلی پیچیده نیست! انتخاب بهترین زمان مصرف پمپ اهمیت زیادی دارد. اگر شما مکمل را به صورت پودری خریداری کرده اید، باید یک اسکوپ را قبل از تمرین در آب حل و آن را مصرف نمایید.  اگر شما این مکمل را به صورت کپسولی تهیه کرده اید، باید 7 عدد را همراه با دو لیوان آب میل نمایید.

عوارض مصرف پمپ

آیا شما با مهم ترین عوارض مکمل پمپ آشنا هستید؟ گاهی اوقات افراد به این مکمل واکنش های عصبی نشان می دهند. پمپ می تواند ناراحتی های گوارشی در بدن شما ایجاد نماید و دچار سردرد های میگرنی شود. در نهایت این کالا منجر به احتباس آب خواهد شد. پس اگر شما هم به دنبال استفاده از این مکمل هستید، باید عوارضش را نیز مورد بررسی قرار دهید.

چه افرادی می‌توانند از مکمل پمپ استفاده کنند؟

بدنسازان و ورزشکاران حرفه ای از جمله افرادی به حساب می آیند که می تواند از فواید مکمل پمپ بهره مند شوند. به خاطر داشته باشید که این مکمل محبوب و مفید را نباید بیش از اندازه مورد استفاده قرار داد. پس علاقه مندان به استفاده از آن، لزوما باید بر اساس نیاز های بدنی و شرایط خود این ابزار را به کار گیرند.

مشاهده  در حین تمرین بدنسازی چه مکملی بخوریم؟

چه ترکیباتی در مکمل‌های پمپ دیده می‌شود؟

حتما شما هم از خود می پرسید که در این مکمل چه ترکیباتی دیده می شود؟ کراتین منوهیدرات، گلوتامین، کربوهیدرات، بتا آلانین و بتائین از جمله ترکیباتی به حساب می آیند که در این ماده فوق العاده مشاهده می شوند.

خرید انواع مکمل هایی که می توان در حین بدنسازی میل کرد

حال که با فواید مکمل پمپ به درستی آشنا شدیم، بیایید به بهترین راه خرید این کالا بپردازیم. امروزه فروشگاه های اینترنتی و حضوری زیادی در زمینه عرضه مکمل های بدنسازی فعالیت می نمایند. شما همواره باید به دنبال خرید از فروشگاه های حرفه ای و خوش سابقه ای همچون ساپ اسپورت باشید. این مجموعه همه محصولات خود را با ضمانت کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد. در نتیجه، شما می توانید هم اکنون از این فروشگاه حرفه ای استفاده کنید.

گفتار پایانی

همانطور که در این صفحه مشاهده کردید، لیست فواید مکمل پمپ موارد متنوعی را در خود جای داده است. با خرید بهترین مدل های پمپ و استفاده از آن به صورت اصولی، شما می توانید کیفیت تمرین را چند برابر نمایید. امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه عرضه پمپ فعالیت می کنند. برای خرید این ابزار در بهترین حالت ممکن، شما باید به سراغ بهترین فروشگاه های تجهیزات و مکمل های بدنسازی در ایران بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!