نحوه مصرف پروتئین وی

نحوه مصرف پروتئین وی+مشاوره خرید

نحوه مصرف پروتئین وی

به نظر شما نحوه مصرف پروتئین وی به چه صورت است؟ آیا لازم است حتما برای مصرف این نوع مکمل، از مخلوط آب یا شیر استفاده کنیم؟ آیا کسب اطلاع در مورد طریقه مصرف پروتئین وی دشوار است؟ باید از چه کسی بپرسیم این مکمل را چگونه مصرف کنیم؟ ما قصد داریم در این مقاله به شما بگوییم نحوه استفاده از پروتئین وی به چه صورت است. این که شما باید در چه زمانی این مکمل را مصرف کنید تا بهترین نتیجه را بر روی بدن خود مشاهده نمایید. لطفا با ما همراه شوید. 

طریقه مصرف پروتئین وی برای کاهش وزن

 

اگر قصد دارید به منظور کاهش وزن و چربی سوزی اقدام به مصرف پروتئین وی نمایید، ممکن است از خودتان بپرسید باید پروتئین وی را با چی بخوریم که چربی سوزی بر روی بدن ما بهتر انجام شود؟ برای این که بتوان در کنار مصرف پروتئین وی به کاهش وزن رسید، لازم است برنامه غذایی مناسبی داشت. اگر این مکمل به صورت روزانه بین 1.6 تا 2.4 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن، مورد استفاده قرار گیرد، می تواند منجر به چربی سوزی بدن شود. 

در واقع نحوه مصرف پروتئین وی برای ورزشکاری که 90 کیلوگرم وزن دارد، باید روزانه تقریبا 144 گرم باشد. حال اگر این ورزشکار در طول روز از برنامه غذایی خود تقریبا 94 گرم پروتئین دریافت کند، باید 50 گرم دیگر را با مصرف پروتئین وی، وارد بدن خود کند. برای این کار روزانه مصرف 2 اسکوپ پروتئین وی کافی خواهد بود. 

طریقه مصرف پروتئین وی برای کاهش وزن

نحوه مصرف پروتئین وی برای افزایش وزن

 

در صورتی که ورزشکاری تمایل داشته باشد وزن خود را افزایش دهد یا در اصطلاح به بدن خود حجم ببخشد، نیاز دارد که معادل هر کیلوگرم از وزن خود، 3.3 گرم پروتئین در طول روز دریافت کند. این دسته از ورزشکاران باید طبق دستورالعملی که قبلا برای کاهش وزن بیان نمودیم، وزن خود را ضرب در 3.3 گرم نمایند. 

مشاهده  کراتین مونوهیدرات چیست؟|نحوه مصرف

هر میزان پروتئینی که مطابق با برنامه غذایی دریافت می کنند را از میزان پروتئین مورد نیاز کم کرده و باقی مانده را با مصرف پروتئین وی، وارد بدن خود کنند. در کل مصرف پروتئین وی یا به منظور کاهش وزن، یا حجم دهی و یا کات کردن مورد استفاده قرار می گیرد. پس باید بسته به هدفی که ورزشکار دارد، اقدام به مصرف مکمل مورد نظر خود نماید. 

نحوه مصرف پروتئین وی و کراتین

ممکن است شما هم از خود پرسیده باشید که پروتئین وی را با چه مکملی مصرف کنیم، نتیجه بهتری بر روی بدن ما خواهد گذاشت؟ باید بگوییم در حالت کلی مصرف مکمل وی به تنهایی می تواند نتایج عالی بر روی بدن بگذارد؛ اما اگر این مکمل با کراتین مصرف شود، نتیجه بهتری خواهد داشت. با وجود آنکه فواید مصرف کراتین و پروتئین وی شبیه به هم هستند، اما مصرف این دو مکمل در کنار یکدیگر می توانند به شکل فوق العاده ای بر روی عضله سازی تاثیر گذارند. 

کراتین میزان ظرفیت بدن را در زمان انجام تمرینات ورزشی افزایش داده و توده عضلانی بر روی بدن می سازد. در حالی که پروتئین وی می تواند عضلات را تحریک کرده و منجر به عضله سازی شود. از این رو این دو مکمل باید به صورت همزمان مورد استفاده قرار گیرند، تا تاثیر مورد نظر را بر روی بدن بگذارند. شما کافیست اقدام به خرید کراتین نموده و آن را با پروتئین وی ترکیب نمایید؛ سپس قبل از شروع تمرینات ورزشی، این مکمل ترکیبی را میل کند. پس از آن می توانید شاهد نتایج عالی مصرف این مکمل ها باشید.

نحوه مصرف پروتئین وی با آب

 

مشاهده  مس گینر چیست؟|تفاوتش با گینر|زمان مصرف

بر روی تمامی مکمل هایی که از بازار تهیه می کنید، یک راهنمای مصرف وجود دارد. باید این راهنما را از روی بسته بندی بخوانید و مطابق با آن اقدام به مصرف پروتئین نمایید. در خصوص نحوه مصرف پروتئین وی با آب باید بگوییم شما نیاز به یک لیوان یا 240 سی سی آب و یک پیمانه پودر مکمل وی خواهید داشت. 

بهتر است آب مورد استفاده با پروتئین وی، از آب شیر یا آب دمای محیط باشد. هرگز این نوع مکمل ها را نباید با آب گرم مورد استفاده قرار دهید. به این دلیل که مکمل وی دارای گلوتامین بوده و گلوتامین زمانی که با آب گرم ترکیب می شود، ترکیب سمی به خود می گیرد. پس بهتر است آن را با آب سرد شیر ترکیب کرده و میل کنید. 

نحوه مصرف پروتئین وی در روز استراحت

 

نحوه مصرف پروتئین وی در روزهایی که استراحت هستید، با روزهای عادی هیچ تفاوتی ندارد. به این صورت که شما باید در روزهای استراحت هم، دقیقا به همان میزان که در روزهای عادی پروتئین مصرف می کنید، مکمل استفاده نمایید. پس در خصوص این که باید در روزهای استراحت چند اسکوپ پروتئین وی مصرف کنیم، باید بگوییم میزان مصرف این مکمل دقیقا مطابق با دستور روزهای عادی باید باشد.

اگر در روزهای عادی شما 2 اسکوپ مکمل وی مصرف می کنید، در روزهای استراحت هم مصرف همین میزان مکمل کافی خواهد بود. بهتر است در این خصوص با مربی خود مشورت نموده و نحوه مصرف مکمل وی در روزهای استراحت را از ایشان بپرسید. 

مشاهده  بهترین زمان مصرف پروتئین وی
بهترین مارک پروتئین وی ایزوله

نحوه مصرف پروتئین وی با آب سرد یا گرم

 

اگر تردید دارید که باید پروتئین وی با آب سرد یا گرم استفاده شود یا استفاده از شیر بهتر خواهد بود، باید بگوییم مصرف این مکمل هم با آب و هم با شیر امکان پذیر است. تنها نکته ای که باید بدانید این است، که نباید از آب گرم برای مصرف این مکمل استفاده کنید. در پروتئین وی گلوتامین وجود دارد و این ماده اگر با آب گرم ترکیب شود، سمی خواهد شد. از این رو بهتر است مکمل وی را با آب گرم استفاده نکنید. 

در خصوص این که پروتئین وی را با چه مقدار آب مصرف کنیم بهتر است نیز، باید بگوییم یک لیوان آب کافی خواهد بود. لیوان آب باید معادل 240 سی سی باشد و درون این لیوان آب، شما یک پیمانه از پودر وی می توانید استفاده کنید و نتیجه مورد نظر را از مصرف این مکمل خوراکی دریافت نمایید. 

نتیجه گیری

اگر به زیبایی اندام و سلامت بدن خود اهمیت می دهید، پس لازم است اقدام به خرید مکمل های بدنسازی اصل نمایید تا در کنار تمرینات ورزشی، نیازهای بدن خود را هم تامین کنید. بدن شما در زمان انجام تمرینات ورزشی ممکن است دچار ضعف شده و بسیاری از پروتئین ها و ویتامین های خود را از دست دهد. پس شما باید تمامی این نیازهای بدن خود را تامین کنید تا در زمان ورزش کردن دچار کمبود ویتامین و پروتئین نشوید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!