پروتئین وی ایزوله چیست؟

پروتئین وی ایزوله چیست؟

چقدر در مورد این که پروتئین وی ایزوله چیست، اطلاعات دارید؟ آیا می دانید مصرف این نوع پودرهای پروتئین چه مزایایی می توانند برای بدن به همراه داشته باشند؟ بهترین نوع پروتئین وی که خواص فوق العاده ای دارد کدام است؟ چرا باید بدنسازان از مکمل های خوراکی استفاده کنند؟ برای این که تمامی این سوالات را پاسخ دهید، کافیست با ما همراه شوید. 

پروتئین وی ایزوله چیست؟

ما قصد داریم در این مطلب به فواید پروتئین وی ایزوله به عنوان یکی از انواع پروتئین وی بپردازیم. این که بهترین مارک پروتئین ایزوله کدام است و چه کسانی بهتر است از این نوع پروتئین ها استفاده کنند. همچنین مصرف پروتئین ایزوله چه مزایایی می تواند برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

 

بهترین مارک پروتئین وی ایزوله 

از میان انواع مارک های پروتئین وی ایزوله که در بازار وجود دارند، باید به این دسته از موارد اشاره کنیم. مارک دوبیس، کارن، ژن استار، اپتیموم، مکس ماسل، پی اچ دی، اپتیموم نوتریشن و … . تمامی این برندها، از جمله بهترین مارک های پروتئین وی ایزوله در کشور به شمار می روند. ورزشکارانی که این مکمل ها را مورد مصرف قرار داده اند، رضایت خود را بیان نموده و مصرف آنها را به دیگران نیز توصیه نموده اند. 

البته اگر بخواهیم بگوییم بهترین مارک پروتئین وی ایزوله چیست، لازم است به دو نوع مکمل وی زیر اشاره کنیم، که از جمله بهترین ها به شمار می روند: 

  1. مکمل وی کریتیکال اپلاید نوتریشن
  2. پروتئین وی ایزوله گلد ایزو کوین لورون 
مشاهده  نحوه مصرف پروتئین وی+مشاوره خرید

انواع پروتئین وی ایزوله 

با وجود این که ما دریافتیم پروتئین وی ایزوله یک نمونه از انواع مکمل های وی به شمار می رود، اما این مکمل خود هم، دارای تنوع بسیار زیادی است. برندهای مختلف اقدام به تولید این نمونه از پروتئین ها نموده اند که حتی برخی از آنها دارای طعم دهنده هستند. این نوع پروتئین بدون چربی، لاکتوز و کلسترول است. از این رو نسبت به نمونه های دیگر مکمل وی، از قیمت بالاتری هم برخوردار بوده و مفیدتر است.

از میان انواع پروتئین وی ایزوله که بیشتر ورزشکاران علاقه مند به مصرف آنها هستند، باید به موارد زیر اشاره کنیم:  

  • مکمل وی ایزوله پی اچ دی
  • پروتئین وی سینتا 6 ایزوله بی اس ان
  • مکمل ایزو اپکس با طعم شکلات
  • پروتئین وی ایزوله مکس ماسل

مصرف پروتئین وی ایزوله برای چه کسانی مناسب است؟ 

بدون تردید مصرف مکمل وی ایزوله، برای بدن فواید و خواص زیادی خواهد داشت. اما افرادی که از بدن سالمی برخوردارند و میزان پروتئین مورد نیاز بدن آنها از طریق مصرف مواد دیگر تامین می شود، نباید بیش از اندازه از این نوع مکمل ها استفاده کنند. در کل باید بگوییم مصرف پروتئین وی ایزوله برای افرادی که دارای برخی شرایط ویژه هستند، مناسب است. از جمله:

  • افرادی که بیش از 18 سال سن دارند و به دنبال کنترل وزن خود هستند.
  • بدنسازان و ورزشکارانی که تمایل دارند حجم عضلات خود را افزایش دهند.
  • اشخاصی که فعالیت های ورزشی انجام می دهند و نمی توانند با مصرف مواد غذایی در طول روز، میزان پروتئین مورد نیاز بدن خود را تامین کنند.
مشاهده  قرص جوینت ساپورت چیست+مشاوره خرید

این دسته از افراد باید زیر نظر مربی خود، به میزان لازم مکمل وی را مورد استفاده قرار دهند. البته باید هدف از مصرف این مکمل مشخص باشد تا بتوان پروتئین وی ایزوله را به میزان لازم مورد استفاده قرار داد. 

بهترین مارک پروتئین وی ایزوله

بهترین مارک پروتئین وی ایزوله 

از بهترین مکمل های وی باید به برند اپتیموم اشاره کنیم که مطابق با استاندارد جهانی تولید و به بازار عرضه می شود. البته باید بیان کنیم که در طی سالهای اخیر، برندها و محصولات دیگر رقبا موفق شده اند از این برند پیشی بگیرند. با این حال، شرکت اپتیموم اقدام به تولید نسل سومی از مکمل های پروتئینی با نام “وی گلد استاندارد” نموده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. 

این مکمل تمامی آنچه مصرف کنندگان نیاز دارند را در خود جای داده است. به همین دلیل یک پروتئین خالص و ناب به شمار می رود که کمترین میزان چربی، کلسترول، لاکتوز و دیگر کربوهیدرات ها را داراست. در صورتی که قصد افزایش وزن دارید، بهتر است این مکمل را با بستنی، شیر موز، شیر، کره بادام زمینی و نمونه دسرهای دیگر مورد استفاده قرار دهید. در غیر این صورت مصرف آن با آب، کافی خواهد بود. 

نتیجه گیری 

چه به دنبال افزایش وزن باشید، چه به دنبال کاهش وزن یا عضله سازی، در هر حال شما باید مکمل مصرف کنید. بدن در زمان انجام تمرینات ورزشی، ویتامین ها و پروتئین های بیشتری نسبت به حالت معمول نیاز خواهد داشت. نمی توان تمامی این پروتئین ها و ویتامین ها را تنها با مصرف رژیم غذایی به دست آورد. پس باید برای تامین میزان بیشتری از این پروتئین ها، مکمل های ورزشی را خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد.

مشاهده  مکمل DHEA (دی اچ ای آ) اصل

برای خرید مکمل ورزشی تنها کافیست به فروشگاه معتبر ساپ اسپورت سری بزنید. ما در فروشگاه خود بهترین برندهای مکمل بدنسازی را با بالاترین کیفیت به شمار عرضه نموده ایم؛ تا بتوانید با مصرف این نوع مکمل ها سلامت بدن خود را در زمان انجام تمرینات ورزشی حفظ کنید و به نتیجه ای که می خواهید برسید. 

سوال

 

  1. فواید مصرف پروتئین وی ایزوله چیست؟

ورزشکارانی که اقدام به استفاده از این نوع مکمل می نمایند، می توانند به رشد توده عضلانی بدن خود کمک کرده و از تحلیل عضلات خود جلوگیری نمایند. آنها همچنین می توانند عملکرد ورزشی خود را بهبود بخشیده و مدت زمان ریکاوری بدن خود را تسریع نمایند. 

  1. مصرف پروتئین وی ایزوله باید چگونه باشد؟

اصولا برای مصرف پروتئین وی ایزوله، می توان از آب یا شیر و یا هر نوع نوشیدنی دیگری استفاده کرد. مطابق با دستورالعملی که بر روی بسته بندی نوشته شده است و یا دستوری که مربی به شما می دهد، باید مکمل وی را با آب یا شیر ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!