پروتئین وی را با چی بخوریم؟

پروتئین وی را با چی بخوریم؟

پروتئین وی را با چه بخوریم؟

چقدر با پروتئین وی آشنا هستید؟ آیا می دانید باید پروتئین وی را با چی بخوریم؟ آیا ترکیب مکمل ها تاثیر خوبی بر روی بدن ورزشکاران می گذارد؟ اگر چند مکمل را با هم ترکیب کنید، آیا برای بدنتان ضرری خواهد داشت؟ چه مکمل هایی را می توان با هم ترکیب کرد تا شاهد عضله سازی و تاثیر مثبت آن بر روی بدن بود؟

این سوالات، برخی از سوالات بی شماری هستند که ذهن هر ورزشکاری را قبل از آنکه بخواهد اقدام به خرید پروتئین وی یا هر نوع مکمل دیگری نماید، درگیر خود می کند. ما نیز با درک چنین ابهاماتی، قصد داریم در این مقاله اطلاعات مهمی در خصوص این مکمل به شما بیان کنیم. 

پروتئین وی را با چه مکملی مصرف کنیم؟

اگر برای شما هم این سوال پیش آماده است که باید پروتئین وی را با چه مکملی مصرف کنیم؟، باید بگوییم بهترین مکمل ها برای ترکیب شدن با پروتئین وی، مکمل هایی همچون کراتین بدنسازی، سویا، کازئین، بی سی ای ای و گینر هستند. مصرف پروتئین وی با کازئین منجر می شود که بدنسازان با افزایش وزن و کاهش درصد چربی بدنشان مواجه شوند. علت این مسئله نیز در سرعت هضم و جذب متفاوت این دو مکمل در کنار هم است.

اگر وی با سویا و کازئین مصرف شود، ورزشکاران می توانند تا 2 ساعت سنتز پروتئینی و عضله سازی داشته باشند. ترکیب وی با گینر هم کمک می کند تا ورزشکاران بتوانند حجم گیری، عضله سازی و افزایش وزن داشته باشند. اگر وی با بی سی ای ای مصرف شود، ورزشکاران می توانند از عضله سوزی خود جلوگیری کرده و ریکاوری بهتری بعد از تمرین داشته باشند. در نهایت نیز باید به ترکیب وی با کراتین اشاره کنیم که هر دو پروتئین های موثری برای عضله سازی هستند و کالری زیادی هم ندارند. پس برای حجیم سازی عضلات بهترین ترکیب خواهند بود.

پروتئین وی را چگونه مصرف کنیم؟

برای این که بدانیم پروتئین وی را با چی بخوریم؟، نیاز داریم که ابتدا بدانیم آن را چگونه باید مصرف کنیم. اگر هدف از مصرف این پروتئین کاهش وزن است، نیازی به نحوه مصرف پیچیده و خاصی ندارد. می توان آن را در یک زمان خاص در طول روز مورد استفاده قرار داد تا بتوان عضلات بدن را حفظ کرده و از شر تمامی چربی های اضافی خلاص شد. این ویتامین با کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن، منجر به کاهش وزن می شود. 

حال اگر هدف از مصرف مکمل وی، افزایش وزن باشد، باید روش متفاوتی را انتخاب کرد. این که شما در یک زمان بندی مناسب اقدام به مصرف این مکمل نمایید، در کسب نتیجه بعد از مصرف آن تاثیرگذار خواهد بود. نحوه مصرف ویتامین وی برای افزایش وزن، استفاده از آن بعد از تمرین است. از آنجایی که در حین تمرین بدن ذخایر گلیکوژن خود را مصرف می نماید، بدن بعد از تمرین برای ریکاوری نیاز به پروتئین خواهد داشت. در این زمان مصرف مکمل وی بهترین انتخاب خواهد بود. 

نحوه مصرف پروتئین وی با شیر 

اولین انتخاب برای این که بدانیم پروتئین وی را با چی بخوریم؟، استفاده از شیر است. برای مصرف این مکمل با شیر نیازی به دستورالعمل خاصی نیست. تنها کافیست وی را با شیر ترکیب کرده و میل کنید. البته در نظر داشته باشید که شیر کالری زیادی دارد و اگر با هدف کاهش وزن با پروتئین وی ترکیب شود، نتیجه عکس خواهد داد. 

مقدار مصرف پروتئین وی در روز 

برای این که بدانیم پروتئین وی چگونه مصرف کنیم؟ باید بهترین زمان مصرف در روز را بدانیم. طبق دستور پزشکان، بهترین میزان مصرف پروتئین وی در طول روز، 25 تا 50 گرم است. بهتر این است برای این که نتیجه مطلوب از مصرف این مکمل به دست آورید، حتما مطابق دستور پزشک عمل کنید. 

مشاهده  مکمل پمپ چیست و چه فایده ای برای بدنسازان دارد؟
مقدار مصرف پروتئین وی در روز

پروتئین وی را با چه مقدار آب مصرف کنیم؟

این که پروتئین وی را به چه مقدار آب مصرف کنیم؟ سوال دیگری است که ذهن شما را درگیر خواهد کرد. باید بگوییم بهترین مقدار برای مصرف این پروتئین با آب، یک لیوان است. شما باید یک پیمانه از پودر وی را در داخل یک لیوان آب مخلوط کنید و سپس اقدام به مصرف آن نمایید.

البته بعد از خرید مکمل بدنسازی شما با نحوه آماده سازی آن بر روی بسته بندی مواجه خواهید شد. در صورتی که بر روی بسته بندی مکمل عدم ترکیب آن با آب بیان شده باشد، نباید این کار را انجام دهید. پس حتما به این مسئله در زمان استفاده از مکمل ها دقت نمایید. 

طریقه مصرف پروتئین وی با آب 

برای مصرف پروتئین وی با آب، معمولا یک پیمانه پودر را باید با یک لیوان آب یا 240 سی سی آب ترکیب کرد. پس از آن اقدام به مصرف مکمل نمود. 

پروتئین وی با آب سرد یا گرم

در خصوص این که آب مورد استفاده برای مصرف پروتئین وی باید گرم باشد یا سرد، باید بگوییم نباید این مکمل را با آب گرم استفاده کرد. زیرا گلوتامین موجود در این مکمل زمانی که با آب گرم مخلوط شود، ترکیبات سمی تولید خواهد کرد. از سوی دیگر هم چون گلوتونین در آب ناپایدار می شود، باید بلافاصله بعد از ترکیب با آب استفاده شود. پس بهتر است برای مصرف وی با آب، از آب شیر یا آب دمای محیط استفاده کنید. 

مشاهده  قرص جوینت ساپورت چیست+مشاوره خرید

پروتئین وی اصل را چگونه و از کجا خرید کنیم؟ 

حال که دریافتیم باید پروتئین وی را با چی بخوریم؟، باید به این سوال پاسخ دهیم که پروتئین وی اصل را چگونه و از کجا خرید کنیم؟ فروشگاه های اینترنتی بسیاری در زمینه عرضه این نوع مکمل ها فعالیت می کنند؛ اما نمی توان قاطعانه بیان نمود که مکمل های عرضه شده آنها اصل است. اگر به دنبال خرید پروتئین وی اصل هستید، کافیست از سایت ساپ اسپورت بازدید کنید. در این فروشگاه ما بهترین مکمل های اصل را به شما عرضه می کنیم. مکمل های مطمئن و اصلی با قیمت مناسب. 

نتیجه گیری 

با تمام توضیحاتی که بیان نمودیم، دریافتیم که ترکیب کردن مکمل ها با یکدیگر در برخی شرایط می تواند تاثیرات مثبت بهتری بر روی بدن داشته باشد. از این رو پیش از آنکه بخواهیم وزن خود را افزایش دهیم یا کاهش دهیم، یا حتی بخواهیم عضله سازی کنیم، نیاز داریم که بدانیم چه مکملی را تهیه کرده و با چه مکمل دیگری آن را ترکیب کنیم. پس از آن بدون شک می توانیم شاهد بهترین نتایج بر روی بدن خود باشیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!